malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Nu flyttas bloggandet hit igen!

Publicerad 2012-09-13 16:58:01 i Allmänt,

Hej allihop! Som ni märkt har jag inte orkat hålla igång två bloggar samtidigt. Nu ska jag sluta blogga på Vårdguiden och kommer ha denna blogg som aktiv igen!


Om cirka en vecka stänger vi ner bloggen på Vårdguiden, men möjligheten att kommentera där finns kvar i cirka en vecka till efter det. Sen är det hit ni ska ta vägen! Hoppas jag :D

Jag vill passa på att tacka er besökare för att ni alltid finns där och stöttar mig!

Kisses & Love
Malin

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-09-22 18:19:16

Hej Malin! Ville bara säga att jag kommer fortsätta följa dig här istället för på Vårdguiden :) Tack än en gång för att du skriver om detta! Kram

Postat av: Helena

Publicerad 2012-09-25 08:43:55

Hej Malin!
Nu har jag hittat hit.Hoppas att du mår skapligt nu. Själv har jag varit till värmen och latat mig i 12 dagar och mått ganska bra. utom dom sista dagarna. Ha dde gott. kram helena.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela