malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Middagsångest

Publicerad 2012-03-16 19:20:25 i Fibromyalgi,

Jag har funderat hela dan vad jag ska laga till middag. Jag har morötter. Alla recept jag hittar innehåller minst en grej jag inte har(allt annat än morötter.. och mjölk då) stuvade morötter kanske?

Idag har varit en tuff dag. Jag orkade knappt med vattengympan, jag var tvungen att vila mellan klä-på-mig momenten.. Uuuh.. Hann sova en halvtimme innan akupunkturen sen har jag legat i soffan. Är det ett skov på gång? Har känt att nåt varit på gång hela veckan. Kanske inte skulle kört på i helgen. Eller så ville fibron visa upp sig extra mycket bara. Thank God it's Friday!

Dagens quote: A half-truth is the most cowardly of lies

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela