malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Onsdag

Publicerad 2012-05-09 14:02:00 i Hälsa, Sjukvården,

Nu är det sista dagen på kursen. Jag bokade av första lektionen(som vanligt) då jag inte orkar båda lektionerna. Nu är jag på väg dit. Mår inte så jättebra. Försöker stå ut. Med hjälp av nära och kära går det okej, utan dom hade det ALDRIG gått. Känns så himla skönt att ha sånt stöd.



Igår när jag kom hem funkade inte hissen. Så det blev att gå upp 5 våningar. Hade glömt lämna tillbaka en film så det gjorde Christoffer. Hehe. Bra att vara sjuk ibland ;) imorse funkade den inte heller men nu är den lagad :) Ingen undanflykt kvar till att slippa åka ner i källarn med gamla pizza kartonger och högar med post :)

Jaja, sen ikväll måste jag tvätta lakanen i mammas säng för de kommer hem imorn bitti. Har en del att städa också. Har gjort så gott jag kan, men kliniskt rent kommer jag nog inte orka göra det.

Hoppas ni har en bra dag allihop. Tråkigt väder men det är inte kallt iallafall ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela