malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Grönt

Publicerad 2012-05-03 20:35:00 i Allmänt, Personligt,

Det är faktiskt rätt skönt att få vara hundfri ett tag. Jag märker verkligen hur slutkörd jag är. Samtidigt saknar jag henne som tusan! Igår var det jobbigt när hon åkte, jag har verkligen separationsångest :)


Jag har suttit på balkongen en stund så nu har jag ont i rumpan. Men med lite rumpvila blir det bättre! Ägg och bacon blev det till middag. Så det blir säkert "middagsmat" till frukost imorn. Det där med att följa mallen är inte riktigt min grej ;) Jag har slarvat lite med maten igår och idag för jag har inte riktigt orkat. Men så länge jag äter något är det inga problem.

Idag gick jag förbi Indiska. Jag har väntat och väntat på att dom ska ha någon rabatt(ja, inte den i trädgården) så jag kan köpa mina koppar. Jag köpte nämligen en förut och tänkte att den skulle passa bra hemma mot tapeterna. Och eftersom man alltid blir så irriterad när man hittar saker man har på rean så tänkte jag vänta in den istället. Idag hade dom 20% på allt i butiken, tyvärr endast idag från kl 16.00 men jag hade tur som gick förbi. Jag hade ett till argument förut för att köpa den där koppen från början. Den väger typ 15 gram mindre än mina från ikea, och eftersom jag får ont om det är tungt så behövde jag nya koppar. Haha. Det är så man gör förstår ni! Shopaholic?


Så numera har jag 6 koppar som ser ut såhär(lycklig):





Jo juste, jag har inga gröna fingrar. Så denna lapp fick jag av mamma innan dom åkte... och såhär ser den ut nu:




Häromdagen kommenterade någon mina tulpaner. Jag sa att jag tyckte att dom var fina.






Kommentarer

Postat av: Gaia

Publicerad 2012-05-03 20:59:01

Tulpanerna på förra bilden var finare, tycker jag :-) Men detta var mer ett modernt konstverk - min mening ...

Postat av: Gaia

Publicerad 2012-05-03 21:01:04

Apropå påminnelser: Deklarerat???

Postat av: Malin

Publicerad 2012-05-04 00:51:03

Haha ja vi får nog se det så! :)

Yes, men oklart om jag skickat in den! Hihi.

Svarar på ditt mail imorn kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela