malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

H&M

Publicerad 2012-04-13 20:42:57 i Allmänt,

Idag fick jag ett mail om vip- shopping på Hm som jag anmälde mig och min mamma till. Det var begränsat med platser och de mallar de som får komma. Jag har fått ett mail att vi får komma :) Då bjuder de på frukost och man får rabatt på allt man köper :D Yeey! Så prova maila om ni vill komma!
Jag kom på sen att mamma och pappa är i USA då, hade annars varit klockrent för mamma är en riktig shopaholic! Ska se om man kan ändra "vän" hihi :) Inte helt fel när man ändå behöver något. Man kan också lämna intresse för förhandsshopping av H&Ms Fashion against aids. Det har jag inte fått svar på så får se hur det blir med det.
Detta gäller dock bara för medlemmar

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela