malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Skärtorsdag

Publicerad 2012-04-06 12:27:48 i Allmänt,

Idag är det Skärtorsdag och det snöar! Vad händer med världen? En gång haglade det på min födelsedag. Det var jättevarmt och vi hade kalas utomhus. Helt plötsligt haglade det sten kändes det som. Den 10 juni :)

Aja, sovit ganska gott och länge. Nu är det dags för frulle.. Eller det äter jag aldrig hehe utan går direkt på lunch :)
Sen ska jag ta fitline morgonmix

GLAD PÅSK KÄRA VÄNNER!! <3

(firas med basilikahalloumi-sallad och kallrökt lax i bit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela