malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Fibromyalgi-skov?

Publicerad 2012-06-07 18:36:00 i Fibromyalgi,

Det verkar som att jag glidit in i ett fibroskov. Jag har bara mått sämre och sämre sista två veckorna. Jag misstänker att halsinfektionen triggat igång det. Idag har jag varit dödsslut och hade kunnat sova för evigt ;) en jämn dov värk har jag i kroppen. Det är en sån förlamande trötthet och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Så dagen har spenderats i sängen och soffan med Zarah som sällskap i telefonen :D Världens bästa tjej kan alltid lyfta min dag! :-)
Ibland kan det till och med kännas skönt att vara så förlamad för då kan man inte göra nåt :) Men visst, så himla kul är det inte hehe.

Nu kommer snart Christoffer. Jag har inte planerat att laga någon mat haha så vi får gå hungriga ;)

Hoppas ni haft en trevlig dag!  :-)
<3

Kommentarer

Postat av: Therese (från fibrogruppen fb)

Publicerad 2012-06-07 18:45:12

Trist att du är på väg in i skov, hoppas det blir ett kort sådant... Himla fin är du trots att du inte mår bra ;)

Kram på dig...

Postat av: Malin

Publicerad 2012-06-07 19:50:36

Hehe tack snälla :) Måste ju se okej ut när killen kommer hem ;) Hoppas jag med kram!

Postat av: zarah sillen

Publicerad 2012-06-07 20:45:29

<3

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-06-07 22:01:17

Vilken härlig blogg du har. VÄldigt inspirerande att det går att leva med helvete

Fick i tisdags diagnosen fibro,

Hoppas di får en trevlig kväll.

Kramar Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela