malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Cybrony allergi!

Publicerad 2012-05-26 16:09:00 i Sjukvården,

Igår när jag kom in till läkaren började hon med att säga "Jag har googlat och googlat på din sjukdom men jag vet inte vad det är". Nej lägg av, inte en till okunnig läkare, suck! Tänkte jag. Tills hon förklarade att det var diagnosen Cybrony allergi det handlade om. What? Så står det i min journal! Hon skrev ner vad det hette och jag har googlat som en galning. Det enda jag kommit fram till är att Cybrony betyder 'ironi på nätet' på amerikanskt slang. Haha.. Så då är jag alltså allergisk mot ironi på nätet! Hahahaha.. Jag ska nog ta och kräva ut vilka som har varit i min journal, och vilket pucko som skrivit nåt så konstigt!
Om man tänker på saken... Cy-bro-ny-aller-gi, fi-bro-my-all-gi...
Hehe. Antagligen har personen inte reflekterat över att det låter konstigt, och inte heller dubbelkollat/tänkt efter. Men det är INTE bra att det står så i min journal! Får ta tag i det nästa vecka. Spännande att se vem det är som skrivit det och vad den tänkte på ;)
Tokigt det kan bli!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela