malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

My horoscope

Publicerad 2012-05-16 16:51:00 i Fibromyalgi, Hälsa,

My horoscope for this week(in touch magazine):
"Why not give up trying to control everything and everyone and instead concentrate on making positive changes in your life that will lead you to a brighter, happier future?"

Well, jag ska försöka vila och ta hand om mig, och INTE hitta på aktiviteter som är helt onödiga(duktiga flickan-scenariot). Jag behöver faktiskt ta hand om mig. Att åka och köpa dom där speciella chipsen behöver jag faktiskt inte göra idag ;)
Är det så att man blir lite knäpp av Fibromyalgi, kan aldrig "bara vara" en dålig dag?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela