malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

3 & packing

Publicerad 2012-04-22 17:29:00 i Allmänt,

Jag har överskridit min datatrafik på
mobilen! Första gången det händer, och den ska vara obegränsad.. Hmm.. Haha inget mer googlande och bloggande från mobilen alltså. Tur att jag har både 3-dongel och mammas och pappas internet haha :D

Nu packar jag för fullt! Jag har en gigantisk hög med tvätt och massa kläder, dator, mat m.m. som ska över till mamma och pappa. Jag flyttar in där nu! :P

Jag tar till och med med mig tallrikar! Mamma har såna fina som inte diskas i maskin och väger ett ton. Tänk vad dyrt det blir om jag tappar en.. Eller två.. Eller tre!! Hahaha

Så fort jag är klar ska jag äta middag med pappa och bo in mig. Bytet till mammas lyxsäng får vänta tills dom åkt ;)

Hoppas ni har en trevlig söndagskväll! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela