malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Älska mig igen!

Publicerad 2012-04-25 00:43:00 i Allmänt,

Den här filmen var jag och moster Ullis på biopremiär och såg ikväll. Den var jättebra! Jag tyckte att man kom in i historien väldigt bra och den var väldigt positiv samtidigt som den är sorglig och lite rolig. Jag hade inte huvudet med mig igår så har ingen aning om vad Ullis berättade om filmen, så det blev desto roligare =)

Den handlar om ett gift par; Leo(Channing Tatum) och Paige(Rachel McAdams) som råkar ut för en bilolycka. Paige hamnar i koma. När hon äntligen vaknar har hon inget minne av deras tid tillsammans. Leo inser att hon inte kommer komma ihåg honom och kämpar för att vinna hennes hjärta igen.





Filmen har blivit hyllad i USA och har biopremiär i Sverige den 4 maj. 


(Andra halvan av dagen har jag mått väldigt bra! So I´m pretty happy right now!)

Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Linnéa Keyzer

Publicerad 2012-05-01 17:41:46

Alltid isnpirerande när man själv är en tröttmössa <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela