malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Dags att drömma sött.. :)

Publicerad 2012-04-18 00:19:55 i Allmänt,

Jag höll på att somna under behandlingen idag haha.. så efteråt åkte jag hem till föräldrarna och la mig i sängen och sov bort halva dan :D Då hade de redan hunnit vara ute med Mimmi och ätit.
Jag trodde det skulle bli svårt att sova inatt med, men det verkar inte bli några problem! Jag behöver tydligen sova en massa och har inte haft ork till mycket mer än att mysa men så skönt det är att bara vara ibland! Fick lite massage av mamma på axlar och nacke, för doktorn sa ju igår att anhöriga kan hjälpa till att lindra smärtan med massage! Ha ha ingen ska komma undan det från och med nu!

Sussa sött :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela