malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Fresh.. Oh so fresh!

Publicerad 2012-04-10 20:50:40 i Allmänt,

Haha fy vad jag känner mig ofräsch nu. Känner verkligen hur jag luktar av solumoljan. Bara 12 timmar tills jag får duscha! :D
Jag har fortfarande inte tagit tramadol! Inte sömnmedicin heller. Blev lite jobbigt med smärtan efter behandlingen men det blev bättre.
Idag har jag träffat två tjejkompisar en stund. Mys :) Imorn är det smärtkursen på sjukhuset och sen kommer Eva, en kompis jag lärde känna på Vidarkliniken. Jag bodde där tre veckor i höstas. Vi bodde grannar. Hon har fixat Matrix schampoo åt mig till kompispris. Det gillar vi :) Förhoppningsvis hinner vi umgås lite också.

Trevlig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela