malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Härlig dag

Publicerad 2012-04-29 22:41:00 i Allmänt,

Idag har jag verkligen lyckats hålla mig avslappnad och avstressad! Jag är inte så värst bra på det så det är himla skönt när det går ;) Förutom att ha gått promenader och sovit bort hela förmiddagen(som vanligt) har jag suttit på balkongen i solen och läst. Det har varit så himla skönt att bara vara :) Jag har inte sovit något på eftermiddagen och läsning tar väldigt mycket på mina krafter så är dötrött nu. Snart sova. Ska bara.. ut med hunden hehe
Imorn ska jag avboka en massa möten, Zarah påminner mig hoppas jag! Hihi jag har noll minne, helt hopplös

Sussa sött babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela