malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

J*vla ****

Publicerad 2012-04-12 00:32:19 i Allmänt,


Jag är så jävla less på grannarna mitt emot! Vart är föräldrarna?! Varje helg i över en månad och minst 1-3 veckodagar är det röj i lägenheten och på balkongen. Nu får det vara nog tycker jag... Men jag orkar bara inte ta tag i det. Varför gör ingen annan det för? Juste, vi är svenskar ;) Ingen vågar och väntar på att nån annan ska göra det, inklusive mig. haha..

På tal om svårsovna nätter(förutom mina eländiga vägg i vägg- grannar) ska det bli dagis i huset mitt emot. Det var på väg för ett år sen men stoppades av dom boende. Jag upptäckte detta först igår när de satt lappar om öppning 1 maj på fönstren. Hur gör man nu? Är det för sent att stoppa?

Hoppas ni drömmer sött :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela