malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Lite senare..

Publicerad 2012-04-05 16:12:38 i Allmänt,

Mitt förra inlägg skulle skickats för några timmar sen men det fungerade inte. Nu har mamma hämtat Mimmi och dom är på väg till landet. Jag har också haft besök som jag ska skriva om lite senare! :) Nu ska jag åka och köpa en chokladask till dom anställda på butiken som tack för deras hjälp i veckan! Har också fått ett paket på posten som jag måste hämta ut. Har ingen aning om vad det är hihi :D Spännande!

Kram på er!
<3


(så här jobbiga var grannarna igår morse så Mimmi var tvungen att gömma sig under täcket) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela