malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Måndag

Publicerad 2012-04-30 12:22:00 i Allmänt,

Nu har jag avbokat lite möten i veckan som jag inte orkar, tack Zarah för påminnelsen, hehe, och strax ska jag åka in till stan. Eller en tunnelbanestation då och byta ett par skor. Tror det är sista dagen imorn så nu är det dags! Det har redan gått en månad sen jag köpte dom. Igår budade jag på en mobilväska från ebay, fick den för 1.99$ plus frakt. Awesome!
Idag var det väldigt svårt att komma upp och allt går långsamt. Det är bara att ta en sak i taget såna här dagar :-) Allergisk är man ju också. Som tusan! :D

Kram

Kommentarer

Postat av: Gaia

Publicerad 2012-04-30 14:40:29

En fantastisk solig dag idag.

NJUT!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela