malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Mina fina

Publicerad 2012-04-28 14:41:00 i Allmänt,

Mimmi kom in till mig först imorse, när hon ville gå ut. Haha då duger jag ;) Hon hade legat på hennes fötter hela natten. Mimmi är verkligen varm som ett element när hon sover :) Efter frukost/lunch tog jag och Zarah en promenad och köpte några småsaker på mixmax. Jag behövde en flerfacksmapp till mina journaler och Zarah köpte ett skumgummisvärd till sin son. Den butiken är helt perfekt om man behöver kontorsgrejer eller barnsaker. Sjukt billigt är det!
Mimmi är jättetrött idag. Ännu tröttare än igår så det har inte blivit några snabba promenader. Jag är själv rätt slö också :) Nu har hela Z's familj varit här och fikat och nu måste jag sova lite. Tröttheten är verkligen jobbig ibland. Det har varit jättemysigt och avslappnat när hon varit här, vi kan verkligen bara vara :-) Ingen stress.

Natti natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela