malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Överkörd marshmallow

Publicerad 2012-04-13 17:14:24 i Allmänt,

Jag är helt förstörd! Jag har legat och sovit. En sån där sömn som man bara mår dåligt av, obehaglig och störande och som jag mår illa av. Ännu tröttare är jag. Usch. Mår mycket sämre än innan. (Kanske haft för lång tids sömnbrist så det inte räckte med nåra timmar som söta Zarah sa). Får se när jag kan resa mig. Mår illa och min kropp har bara lagt av. En degklump. Åt det hjärndöda hållet.

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll då ska jag försöka hänga upp kroppen på galgen iallafall ;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela