malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Provar Fitline

Publicerad 2012-04-05 20:52:55 i Allmänt,

Jag är så trött! Låg och vila och höll på att somna :) Idag var G här, jag fick prova fitline. Så himla gulligt.


Fitline är näringstillskott i pulverform. Kan användas till att gå ner i vikt men också mot smärta och piggar upp en.
Vilken känsla! Efter ett tag kröp det i ansiktet och började blossa upp, såg mest fräsch ut. Kände hur jag började slappna av i kroppen så skönt! Jag provade activize och restorate. Sen sprang jag iväg och handlade, hade fått mina visitkort också till posten. Kändes ovant i kroppen. Mindre ont på nåt sätt. Jag har legat och vilat nu, blev så trött hihi tror det kan vara restoraten?


Nu har jag duschat, har inte ätit än. Känner mig inte hungrig. Annars äter jag hela tiden, har sånt sug hehe. Brukar känna som om jag har näringsbrist. Kan ju hoppas det är fitline som dämpar hungerkänslorna och crawings å blir man fit till sommarn! ;)

Jag ska prova en period så får vi se hur det funkar, spännande! Ni kommer få följa det här på bloggen :)


Trevlig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela