malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Tagit mig i kragen och duschat.. Wohoo :)

Publicerad 2012-04-20 21:02:00 i Allmänt, Hälsa,

Nu har jag tagit mig i kragen och duschat och borstat tänderna. Kände verkligen hur jag stank feberfrossa.. Euuw. Jag hittar inte min turbanhandduk så får byta till en torr kudde snart också :) Nu orkar jag vara vaken en liten stund iallafall. Så lite bättre är det men febern och frossan är kvar. Strax måste det sovas igen.
Mamma var här förut med mat och dryck, så gulligt. Jag har legat under eltäcket och det vanliga ovanpå sen igår. Och Mimmi har legat på min axel. Är jag sjuk så tar hon hand om mig :) Plutten. Hon har också legat och yrat och drömt. Får lägga upp en film sen :)

Klockrent att jag sa igår att jag skulle skippa vattengympan idag, så jag skulle orka "ha helg" haha.. Självklart blir man sjuk då ;) Imorn hoppas jag vara på benen igen. Hoppas hoppas.
Hoppas ni har en trevlig fredagskväll, vet att många fibrosar mår dåligt nu.. Jag svarar på kommentarer mm när jag orkar
(nu åker världens snyggaste gamla jobbtröja på. Min favoritfärg också. Eller inte.)



Kommentarer

Postat av: Gaia

Publicerad 2012-04-20 22:29:52

Tummen upp!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela