malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Tisdag

Publicerad 2012-04-10 12:26:03 i Allmänt,

Nu har jag och Mimmi varit i skobutiken och lämnade en chokladlåda som tack till dom anställda som hjälpte mig förra veckan med tjuven :-) Fick också med ett par skor dom beställt hem åt mig. Dom var så snälla sist och gav mig även massa rabatt!
Jag skulle inte hinna hem med Mimmi så lämnade upp henne på mammas jobb. På vägen dit blev jag nerskiten av en fågel.. Haha.. Just my luck!
Nu ska jag till Rosenlunds sjukhs på behandling på Vidarmottagningen. Så om det är nån som stöter på mig efteråt vet ni varför jag luktar konstigt. Får insmörjning av en solumolja som verkar värmande och smärtlindrande, men det luktar väl sådär ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela