malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Torsdag

Publicerad 2012-04-12 12:13:23 i Allmänt,

Jag är en tröttis idag! Hehe.. Konstigt va? Precis när jag publicerat mitt inlägg fick en granne spel och skrek "jävla horungar", ringt polisen, ringer hyresvärden imorn osv. Haha. Klockrent. Förutom ordvalen då :)

Nu är det dags för möte, får se om det tar mycket längre tid att åka pga ombyggnation av Stadshusbron. Senare idag kommer Gea och hälsar på :) Det är ju hon som fått mig att prova fitline. Jag behöver nog ändra doseringen lite för min mage är bråkig och jag har svårt att kissa. Kanske utrensning fortfarande :)

Här är en bild på mig och bebis från igår! Hon är helt pusstokig! :D Hon vill gärna ligga och snusa nära mitt ansikte hihi.. Min lilla prinsessa <3

Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela