malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Torsdag

Publicerad 2012-04-05 16:06:38 i Allmänt,

Nu är jag på promenad med Mimmi. Eller Mimmi springer runt med massa hundar i parken :) Jag sitter på backen och är helt blöt i rumpan haha .. Måste man sitta så måste man ;) Det är underbart med sol!! Men kallt är det. Igår lyxade jag och Zarah till det och satt på balkongen hos henne i solen. Så mysigt!



Idag ska Mimmi åka till landet med mamma och pappa, lyxigt. Hon vet att det är på gång och vart hon ska så hon är lite extra mammig idag :D Jag ska inte åka med. Idag är jag slut i kroppen, har ingen energi men kommer bli så lyxigt att inte behöva göra nånting i helgen. Latmask :-)


Igår fick jag massa symtom med ilningar som om nerver kommer i kläm i ben och fötter, kanske för mitt maraton i förrgår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela