malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Living the life!

Publicerad 2012-04-26 20:20:00 i Allmänt,

Sådär! Nu har jag sovit, ätit och varit ute med Mimmi. Jag ska berätta vad jag gjorde igår och idag :)



Igår efter kursen gick jag hem och sov en stund, sedan kom Christoffer hit och vi lagade hamburgare. Och grillade stekpanna(förlåt pappa). Jag hamnade i total matkoma!
Vi gick en snabb promenad innan vi skulle på bio. Jag vet, igen haha.. Jag hade en biocheck som skulle gå ut igår och det är ju klart att den ska utnyttjas! Vi mötte upp två tjejkompisar och handlade snacks och dricka och så såg vi 21 jump street. Grymt bra film! Den var jätterolig och precis i min stil. Skrattade så jag fick ont i magen och så klättrade jag självklart runt i sätet för att hålla värken i chack. Tur att ingen satt bakom :D
Efter bion gick jag och Sofie och tog två glas vin och snackade en massa och hade jättertrevligt! Sen var det dags för promenad igen innan det var dags för sängen med min lilla mystjej!

Idag hade jag ett kort telefonmöte och sedan blev jag och Mimmi bjudna på lunch hos mormor och morfar. Morfar hade varit så gullig och gömt hundgodis lite varstans i lägenheten och Mimmi fick verkligen kämpa för att få tag på vissa bitar :) Och så fick hon såklart knäckebröd. Det får hon alltid av mormor. Till lunch fick vi fläskpannkaka och efter det fika. Mimmi och jag hade gått en ordentlig promenad innan men hon ville gå ännu mer sen, tror hon vill ut och ragga. Snyggingen ;) Vi sov nån timme på eftermiddagen innan jag sprang ut till apoteket och sen var det dags för promenad igen.

Här kommer lite bilder:


Mina fina! Sosso och Christoffer




Jag, Sosso och Nazza


Snygg man är va ;) Hundjackan!

Som ni ser är det mest promenad och sova, med lite roligt intryckt emellan. Jag njuter och passar verkligen på att ha roligt nu och att ha Mimmi själv går superbra även om jag måste sova på dagen också :)
Jag hade oroat mig så länge över hur det skulle gå så det är helt underbart att det funkar!




Nu ska jag uppdatera som vanligt igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela