malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Så mycket folk!

Publicerad 2012-04-30 15:11:00 i Allmänt,

Herregud! Det är fullsmockat med folk i hela stan. Är det röd dag idag? Trodde det var imorn. Nu har jag iallafall bytt mina skor och köpt ett par till... Och ett till par är beställda. Haha! Dom jag skulle byta var för stora men finns i Haninge så dom får jag om några veckor. Måste ha! Lägger ut en bild på dom två paren jag fick med mig idag sen :) Jag har så svårt att hitta skor för att alla "lutar bakåt" och spär på det vi värkande gör, alltså luta på bakdelen av foten. Sen måste jag kunna få i mina specialsulor också :)

Nu blir det strax hemåt, och kanske sova en stund om jag hinner, innan det är promenaddags igen!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela