malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Vattengympa

Publicerad 2012-04-13 11:02:01 i Allmänt,

Vattengympan gick bra. Vår sjukgymnast var ledig så vi hade hennes kollega istället. Det blev helt annorlunda träning så det lär kännas i kroppen. Jag tycker det är jättejobbigt när man tränar samma kroppsdel flera övningar i rad. Får sån mjölksyra och värk då..
Nu ska jag hem till mamma och lämna väskan och gå en sväng med Mimmi. Sen måste jag sova! Jag klarar inte av att gå upp vid sju för jag somnar så sent på nätterna och sover dåligt. Jag ska köra på säkert kort och sova hos mamma haha :) Lika bra

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela