malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Operationen gick bra..

Publicerad 2012-07-03 18:20:35 i Personligt,

Allt gick som det ska. Nästan. Läkaren sa innan operationen att jag inte skulle känna någon smärta alls, men när narkosen släppte fick jag fruktansvärt ont i hela kroppen! De hade nog inte tänkt på att jag har fibromyalgi och förmodligen endometrios som påverkas av ingreppet. Jag hade så ont så de fick kalla på läkaren som var på lunch och ge mig nåt stolpiller, Voltaren, Tradolan retard och två Alvedon 665.


När jag blivit lite bättre kom Sosso och hämtade mig. Vi satte oss och åt bredvid Läkarhuset och sedan i solen. Smärtan blev bättre med tiden, nu börjar det bli värre igen och jag är så sjukt trött att jag nog skulle kunna somna stående. Nu är det över iallafall och jag mår ändå hyfsat bra :) Brorsan har ringt flera gånger och harr även lagat mat och köpt räkor till mig, så himla gullig! Mamma och pappa har jag pratat med och de var så nervösa och kände sig hjälplösa eftersom de är på landet. Men jag mår hyfsat bra och har lovat att säga till om jag vill att de kommer hem och tar hand om mig. Jag tror att jag kommer bli bra rätt fort- hoppas! Christoffer ska pyssla om mig ikväll och just nu är han och handlar dipp och chips som är min högsta önskan efter operation! Haha :) Konstig brud, eller hur?

Hoppas ni alla mår bra. Glöm inte att besöka min blogg på vårdguiden, den hittar ni längst ner till höger på deras startsida.

Massa kramar /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela