malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Klippning och kanske träning

Publicerad 2012-06-04 12:30:00 i Allmänt,

Hoppas ni har en bra dag :)

Nu har jag precis klippt min bror Pers hår. Han blev jättenöjd! Nu stack han till jobbet och jag väntar samtal strax från en läkare. Sen ska jag gå hem till mig igen. Är hos mamma nu. Jag ska försöka sova lite på eftermiddagen så jag orkar med hela dagen.

Ikväll ska jag och C träna. I mammas och pappas hus finns ett träningsrum för de som bor där så det händer att jag lånar det ;) Nu har jag bara tränat där en gång sen jag fick fibromyalgidiagnosen men jag hoppas att jag kommer igång med det. Jag tyckte det var jätteskönt sist för några veckor sedan. Äter ju dock penicillin så ska googla först om jag får träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela