malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Goddag yxskaft

Publicerad 2012-06-12 10:12:00 i Hälsa, Personligt,

Hoppas ni har sovit gott :D
Jag kom precis på mig själv med att vara helt säker på att jag ska åka bussen som går förbi St Eriksplan(mot Karolinska sjh) men så började jag tänka 'ligger inte SöS åt andra hållet?' Vilken himla tur att jag kom på det, annars hade jag åkt till helt fel sjukhus! :D Är ni lika virriga som jag? Det farliga är att jag åker per automatik. Jag vet inte hur många gånger jag åkt fel för att jag inte tänker! En gång skulle jag åka från Eriksdalsbadet hem och hoppade bara på bussen som kom och hamnade i... ja, det har jag ingen aning om ;) Det blev slutstation och hittade ingen buss som gick tillbaka, ingen gatuadress.. Ringde brorsan och grinade så han åkte ut och letade. Haha han är bra underbar min bror! :D Så kan det gå! Får ständigt höra från frågande vänner vart vi är på väg nånstans, ' vi ska väl ditåt inte däråt?' haha

:D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela