malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Midsommar

Publicerad 2012-06-25 14:49:00 i Allmänt,

Jag ber om ursäkt att jag inte bloggat. Blogg.se-appen fungerar inte och på landet kom jag inte ut på hemsidan heller, skumt. 
 
 
Hursomhelst, jag mådde ganska dåligt förra veckan med halsont och feber. På torsdag kväll åkte jag och Christoffer till landet (och Mimmi såklart). Där började jag må bättre i halsen och febern lade sig.
 
På midsommarafton tog vi min lilla gula styrpulpet till Kastellet och åt picknick på muren, jättemysigt. Vi hade sån tur med vädret! Efter det åt vi midsommarlunch på verandan och senare på kvällen tog vi en sväng till dansbanan. Varje år har de liveband som spelar, pilkastning, kasta rispåsar, lotter, tombola och kiosk. Det är verkligen idylliskt! Vi tog en del lotter och vann en massa bra och praktiska grejer! Skärbräda, decilitermått, tvål, handkräm, bajspåsar, skrubbvantar m.m. Han som stod i kiosken var lite på lyset så även om vi inte vann fick vi massa vinster :-) hihi.   
 
På midsommardagen hade vi filmmys, det var lite halvrisigt väder så det var perfekt! På kvällen grillade vi lax, bbq-spett och grönsaker. Jag är grillmaster förstår ni! :D Igår var det dags att åka hem, vi åkte rätt sent, ville liksom inte åka hem än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela