malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Promenad i regnet

Publicerad 2012-06-13 12:53:00 i Allmänt,

Hej allihop! Nu sitter jag och Mimmi och tar skydd från regnet. Mimmi hatar att bli blöt så hon bänkade sig under ett träd strax innan regnet kom. Det är häftigt hur de känner på sig att regnet kommer! När vi kommer hem ska jag läsa på om regler och skriva en presentation som ska upp på nya bloggen på Vårdguiden. Det ska bli så spännande! Imorn ska jag dit och bli fotad samt gå igenom regler m.m. Kul!

Hoppas ni mår bra idag, vi hörs lite senare!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela