malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Hjärnspöken

Publicerad 2012-06-19 13:44:00 i Personligt,

Allt jag varit med om har format mig till den jag är idag. Utan mina erfarenheter, på gott och ont, hade jag inte varit och betett mig som jag gör. Jag har mycket kvar att lära, och kommer aldrig bli klar med arbetet. Om man slutar lära stannar man upp och fastnar. Men jag är en bit på vägen och kommer närmare och närmare för varje dag. Allt och alla jag har i mitt liv nuförtiden finns där just för att jag valt det/dem. För att de betyder något och får mig att må bra. Tyvärr ska mina hjärnspöken från en förgången tid följa mig ett tag till, för att sedan förhoppningsvis ebba ut. När jag tänker tillbaka finns det mycket jag ångrar, och mycket jag aldrig skulle göra igen. Men det är en väldans tur att jag gjort mina misstag, för utan dem skulle jag inte vara som jag är.

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela