malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

JAG SKA BLOGGA FÖR VÅRDGUIDEN!

Publicerad 2012-06-04 15:22:00 i Vårdguiden,

Jag skrev förra veckan att jag hade varit på en intervju och det var med Vårdguiden. Jag ska inom kort börja blogga hos dom om hur det är att leva med fibromyalgi! Det ska bli jättekul! De ska starta upp två gästbloggar nu, varav en av dom blir min! jag kommer skriva där ett par månader framöver. Nästa vecka ska jag träffa de ansvariga och även ta bild till nya bloggen :-)

Jag kommer fortsätta blogga här, jag ska eventuellt byta bloggportal men i så fall länkar jag er vidare dit. Planen är att skaffa en mer strukturerad blogg som är mer lättanvändig än denna.


Det ska bli så himla kul! Hoppas ni vill följa mig på båda bloggarna framöver!

<3 Love & Kisses


Kommentarer

Postat av: Gaia

Publicerad 2012-06-04 19:36:49

Kul och grattis till den nya bloggen.

Klart att även den kommer att följas!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela