malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Snooze

Publicerad 2012-06-12 19:43:00 i Fibromyalgi, Hälsa,

Jag har sovit en massa nu, det behövdes!!! Tyvärr snoozade jag bort mitt medicin-larm som ringde vid tre, inte bra! Jag har tagit den nu men antar att det kommer straffa sig. F*n.

Jag har varit så trött sista tiden och lär nog behöva sova tidigt/snart igen. Ibland känns det som att man måste sova ikapp.



Läkaren var trevlig på SöS Gyn. Han visade vid ultraljudet hur det såg ut och vad allt på bilden var. Han var förstående och helt enkelt väldigt bra att ha att göra med :) Vi kom fram till att jag ska äta p-piller utan uppehåll så jag slipper mensen helt och förhoppningsvis slipper en del av smärtorna. Jag ser ingen direkt koppling mellan smärtor och menscykler då jag nästan alltid har ont och jag behöver inte ha blödning eller ägglossning för att det ska bli värre. Det är typiskt för endometrios. Jag vill vänta med titthålsoperation tills jag inte står ut längre, just nu känns det rätt onödigt. Sen ska jag träffa honom igen om ett par månader och ta det därifrån :) Känns som en bra plan!

Nu ska jag äta lite och antagligen lägga mig ;) Hoppas ni haft en bra dag!

<3

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2012-06-23 11:42:13

testat p-spruta... jag har den och mår skit bra

Svar: Det låter bra! Vet inte om jag vågar bara :)
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela