malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Tömd

Publicerad 2012-06-30 18:30:15 i Personligt,

Hej. Jag är tömd på kraft och energi. Min kropp vill inte göra det jag vill, har jättesvårt att röra mig och gå. Allt fokus måste läggas på det. Jag är också så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna eller ens röra mig lite. Det är inte så roligt att blogga när man mår så här, hoppas ni förstår. Känns som att det har varit alldeles för mycket sjukdomar och dåliga (fibromyalgi)dagar senaste tiden. Jag behöver återhämtning nu! Kan nån snälla skicka lite bra delar från era kroppar och lite energi är jag tacksam :)

<3 tack för att ni läser min blogg ni får mig att må bra allihop <3

Kommentarer

Postat av: zarah sillen

Publicerad 2012-06-30 22:29:27

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela