malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Bra dag!!

Publicerad 2012-03-14 16:10:30 i Allmänt,

Åååh vilken bra dag! Har visserligen ont men det är så kul att träffa folk som förstår en! Och som inte är depp-monster :) Nu har jag varit på smärtkursen, ska snabbt åka hem jag väntar viktiga samtal :)

Ha en bra dag! Även om ni inte vågar kommentera ;)
Finns på mail mailto:[email protected]

(jag vet inte hur man fixar en textruta)

Nu har jag också fått original artikeln så ska byta bort min kopierade bild här på bloggen.


Kram!

Kommentarer

Postat av: Karin Benjamnsson

Publicerad 2012-03-14 22:42:07

Ja, det var en bra dag idag! Bra att du delar med dig! Kram vi ses nästa onsdag.K

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-14 23:37:12

Visst var det! Ha en bra vecka tills dess kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela