malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Fitline?

Publicerad 2012-03-13 16:47:39 i Hälsa,




Jag har fått förslag på att testa näringsdrycken fitline. Jag vet inte vad jag ska tro. Det låter ju bra det dom jag pratat med säger, men det finns för lite information för att jag ska kunna ta ställning. Det är inte gratis direkt, över tusenlappen för en månad för detta paketet. Jag vet att det finns annat liknande som tex cellfood mm.


Nån som provat eller har en åsikt?



De kommer i 3 förpackningar, Basics, Activize, Restorate



Basics(stärker kroppens immunförsvar): stärker immunförsvaret, förser tarmen med fibrer bioflavonoider och enzymer,antioxidanter, bättre biotillgänglighet via "Näringstransport konceptet"

Activize(för energi):understödjer energiproduktionen i cellerna från intagna måltider(förbränning av kolhydrater, b-vitaminer

Restorate(snabb återhämtning):koppar och zink för hud hår naglar, kalcium d och magnesium för skelett och tänder,alkalisk(basisk)effekt, bättre sömn, återhämtning.  




Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2012-03-14 15:52:58

Hejj såg att du undrade om fitline, jag har en whiplash skada och fibro, har drukit fitline i ca 2 år och jag älskar de, är mycke piggare nu och orkar mer,=)

Postat av: Judith

Publicerad 2012-03-15 08:17:49

Jag har också väldigt bra erfarenhet av fitline.

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-15 17:27:43

Vad kul att höra! Får se om jag provar :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela