malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Förvirrad tjej idag

Publicerad 2012-03-12 23:55:43 i Fibromyalgi,

Imorse skulle jag till sjukgymnasten på Fridhemsplan. Virrig som jag är idag glömde jag almanackan hemma, lyckades få med mig ett av mina fyra papper jag skulle ha med och blev sen. Väl framme kom jag inte in. Portkoden har jag skrivit i almanackan. Men det löste sig som tur var.

Sen på eftermiddagen ringde tandläkarn. Jag hade tydligen tid där idag också. Som jag missade. Hoppas jag inte måste betala för det. Jag har också lyckats "tappat bort" min telefon tio gånger och mitt juiceglas 4 hehe.. och då har jag nästan bara legat i sängen :)

Jag har mått rätt dåligt idag, eller kanske en sjua av tio om tio är värst. Men nu är det lite bättre! Ibland känns livet eländigt men man tar sig igenom det. Jag känner större glädje och lycka över småsaker som många andra inte ens märker så det är en väldigt positiv del av allt. 

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela