malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Jag har inte epilepsi

Publicerad 2012-03-14 10:20:26 i Allmänt,


Nu har jag varit hos neurologen. Jag skickades dit av min smärtläkare som ville veta vad mina anfall beror på. För en månad sen fick jag ett anfall och började krampa i hela kroppen, blev medvetslös och ramlade ihop. Det har blivit glesare mellan anfallen så nu är det cirka 2 månader emellan. Allt började för tre år sen. I samband med att jag fick fibromyalgi-diagnosen. Förra året slog jag i huvudet så illa att jag fick en lätt hjärnskakning, onödigt va?
Neurologen kom fram till att jag har extremt lågt blodtryck och det kan i värsta fall ge krampanfall och medvetslöshet.Så det var ju skönt att det inte var epilepsi!
Nu sitter jag på våffelhuset och väntar in smärtkursen. Ska passa på att läsa lite i min nya bok om smärta.
Fru fibromyalgi, jag ska uppdatera med vad jag tycker om boken :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela