malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Jag satt och tiggde på gatan?!

Publicerad 2012-03-11 22:46:15 i Allmänt,

Förra veckan gick jag en sväng med en kompis och hon skulle snabbt in och handla i mataffären. Jag och Mimmi väntade utanför. Där satt en tiggare som sönderdrogad i guess så vi ville inte gå för nära för han skrek och var obehaglig. Efter en stund blev jag så trött i benen och dom värkte så jag satte mig på huk och vilade kroppen :) Vad händer då?! En tant står plötsligt framför mig och sträcker fram en enkrona?? haha jag blev så ställd och sa lite förvirrat nej tack! "men, men..." säger tanten och tittar på mig som om jag var dum i huvet. Jag skrattade så jag höll på att dö!! Och då går en pojke förbi och frågar sin pappa " varför sitter alla på marken?" "Dom ber om pengar" säger han och tittar frågande på mig.

Där satt jag med min fina jacka med stor pälskrage, proper och med en Paris Hilton-hund och ser ut som en tiggare?? :D

Min mamma höll på att dö av skratt när jag berättade det.

Så äre å ha fibro ;)




Kram

Kommentarer

Postat av: perla

Publicerad 2012-03-12 21:57:37

hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela