malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Kvällsdepp

Publicerad 2012-03-18 23:12:41 i Allmänt,

Jag hatar det här. Den här veckan kommer bli ännu värre än förra. Jag har inte haft Mimmi en enda dag nu! Alla jävla behandlingar och skit tar knäcken på mig. Jag vill bara hinna må okej och inte pumpa i mig piller när jag egentligen behöver vila. Jag förtjänar mer än såhär. Och hur ska jag kunna prioritera bort saker? Hur ska jag kunna välja mellan behandlingar när jag utan den ena inte kan dra nytta av den andra? Hur ska jag veta vilken som är mest värd när skillnaden inte visas så tydligt på kort tid?

Vad ska jag göra när jag får sådär jätteont, ta ett till piller, och ett till.. Då närmar jag mig en dosminskning va? Haha..

Jag har ingen lust att bita ihop och köra över mig själv. Jag orkar inte. Det är sånt här som gör att livet suger.

Hur skulle en frisk människa tycka det var att gå till jobbet, inte hinna äta lunch, sovit två timmar, ha influensa, ont i ben armar rygg huvud, ögonmigrän, illamående.. Hör av er till mig snälla om ni tyckte det var kul!

Bitter? Ja. ironisk? Lite. Huvudvärk? Ja. Deppad? Ja.

Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela