malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Men vi "piiiip" ju ändå inte! Haha

Publicerad 2012-03-18 21:20:32 i Allmänt,

Det blev ingen detox igår. Det blev plockgodis och habanerosnacks ;)

Idag fick jag en present av mamma. Jag ska förklara varför; jag har fått så svårt att läsa. I veckan satt jag i nästan tre timmar och hade läst 38(!!!) sidor. Jag tappar bort mig och har ingen aning om vad jag läser.. Suck.. Jag måste träna upp det nu. När jag blev sjuk gjorde jag korsord jämt för att inte bli "fördummad". Men sen la jag ner det. För några veckor sen köpte jag en familje-korsordsbok, samma som jag använde då, men jag har inte lyckats göra klart ett enda korsord nu!! Pinsamt. Och jäkligt trist.

Till saken: mamma var i bokhandeln och ville köpa en lättläst enkel bok som jag kan träna upp mig med, och fick tips om en, som hon köpte. Tror inte hon skulle valt den själv faktiskt. Se bilden! Haha
<3
Kram

Kommentarer

Postat av: Gaia

Publicerad 2012-03-18 21:44:02

Hahahaha, den var bra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela