malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Min dag

Publicerad 2012-03-26 15:25:45 i Allmänt,

Sjukgymnastiken gick bra, hon gjorde traktioner på vänsterbenet. Nuont väntar vi ett tag till nästa gång och jag fortsätter med tänjning hemma. Hon förklarade att ont medan man tänjer är okej men inte om man har ont efter. Så jag har alltså gjort fel.. Haha ont i onödan kan man säga ;)
Aja, man lär sig av sina misstag! Ska bli kul och se om jag lyckas förbättra mig själv :D

Nu är jag så trött och mör, var en snabbis och handlade på vägen hem. Snart är det dags för promenad igen. Jag har haft Mimmi sen igår eftermiddag, ska försöka få det att funka så länge som möjligt!

Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela