malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Natti

Publicerad 2012-03-14 22:44:21 i Allmänt,

Nu har jag kollat på 30 grader i paradiset.. Eller är det solen? Tycker det är bra faktiskt :) gjorde kompott på ananas, mango och kanel och lyxade till det med lite vaniljglass.

Pratat en massa med bästa Z. :) Den som allra mest förstår mig och finns där <3

Imorn är det möte igen. Varje torsdag.. och sen förhoppningsvis hämta 4,5 liter matrixschampoo hos en vän. Man kan roa sig med mycket!

Nu är jag så trött att mina ögon är röda, men somna gör jag ändå inte på ett tag

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela