malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Sängar

Publicerad 2012-03-29 12:25:37 i Allmänt,

Igår mådde jag hyfsat när mamma kom, på bara en kvart blev jag helt förstörd. Mamma bara "vad hände du var ju okej nyss". Jag blev pang bom helt slut som när man gjort för mycket, mådde illa och var yr. Konstigt det där. Fick vila och sov över i mammas säng :D


Mamma och pappa köpte lyxsängar i höstas, de fick prova ut med trycktest vad de skulle ha för modeller. Pappa har whiplash och brukade ha 8 kuddar! Nu kan han höja sängen istället(elsäng). Jag sov bra, skönt att kunna höja och sänka sängen, blev inte lika mycket tryck mot kroppen som annars. Kanske vore nåt ;)

Nu är det möte på g. Tänkte avboka igår men blev övertalad att komma ändå, "vi kan ju ta det lugnt".
:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela