malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Söndag

Publicerad 2012-03-11 16:24:13 i Personligt,

Till att börja med är jag inte alls lika snygg som igår ;) Och idag har jag j*vligt ont djupt inne i skelettet, blir värre och värre men humöret är på topp :) än så länge. En liten stund till kan jag stå ut, sen blir det nog dags för pillerskåpet eller nånting annat. Hade passat bra med myskväll idag. Är så trött men måste hålla mig vaken..

Att det inte ska gå att vänja sig vid smärtan, och att kropp och själ tar stryk. Men tacka Gud för att man har bättre dagar och kan boosta upp sig emellanåt


(i nästa inlägg försöker jag lägga upp hela artikeln)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela