malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Sun! Day

Publicerad 2012-03-18 14:40:49 i Allmänt,

Det var jättemysigt på middagen igår. Mormor fick en present av mig jag köpte när jag bodde på Vidarkliniken. Jag kunde inte vänta tills maj när hon fyller år :p jag filmade ljusshowen, var rätt coolt faktiskt. Ska lägga upp det här sen.

Igår kom min kompis Christoffer till mig och kollade film, han somna sittandes i soffan haha. Vi såg klart filmen Arthur nu, den är så himla bra! Och jag lagade min specialitet med laxfileer :)
Ingen jag bjudit på den har kunnat gissa vad det är i och alla tycker det är supergott!


Jag mår rätt bra faktiskt. Sweet! Soligt och fint ute är det också :) Nu blir det Ikea. Hoppas ni har en mysig och lugnt söndag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela