malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Tips för onda kroppar

Publicerad 2012-03-01 21:23:15 i Allmänt,

En sån här i vitt köpte jag på www.ginatricot.com i veckan för bara 69 kr!
Det är inga byglar utan bara 2 tunna lager med tyg, det yttre är i spets. Den finns i 7 olika färger och jag ska definitivt köpa fler! Det är perfekt när man inte vill vara utan bh men inte känna att man har en :) och så är den ju snygg också.
Det finns också matchande trosor, men det har iallafall jag så det räcker ;)



Kram
// Malin

Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2012-03-02 10:00:50

Så snygg och praktisk! Men jag antar att den inte finns i stora storlekar? Det är det värsta när man har stor byst, man kan inte köpa fina billiga behåar i "vanliga" affärer.

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-02 11:18:15

Jag har samma problem! Jag är liten med stor byst men det funkade för mig . Det finns upp till xl och i massa glada färger :) kram

Postat av: Marie

Publicerad 2012-03-03 12:03:47

Oj! Den såg ju jätteskön ut! Måste gå och prova.

Jag har det så bra att jag inte har jättestora bröst så jag går nästan jämt utan därför att det gör för ont att ha bh på sig.

Men ibland får man ju ont i dem så då är det skönt att ha en på sig så de inte gungar för mycket! s

Tack för tipset!

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-03 20:19:56

Berätta gärna om det fungerade för dig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela