malinsfibro

24 år med Fibromyalgi Vardag, tankar och hopp

Underbart väder idag

Publicerad 2012-03-15 12:16:38 i Fibromyalgi,

Det är 8 grader och solen skiner! Underbart, nu är sommaren på väg.


Jag drömde inatt att det var fel på mina bihålor. Näsan var röd och svullen upptill. Jag skulle göra en skönhetsoperation för att fixa det.

Jag vaknade och hade jätteont i bihålorna och tjock i huvudet, så drömmen var ju inte helt ute och cyklade ;) -> ett av mina vanliga symtom jag får i perioder, jag är alltså inte sjuk, det är El Fibrooo. Som tur var hade jag receptbelagd nässpray hemma får se om det funkar :)


Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-03-18 14:22:18

Känner igen det där. Jag får influensakänningar som jag kallar det. Feberkänning, ont i huden när man rör den, ont på höger sida i halsen, hosta, täppt eller rinnande näsa m.m.

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-18 14:50:25

Ja det är skitjobbigt! Speciellt att vakna med det hehe.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

24-årig tjej med Fibromyalgi. Bloggen handlar om min vardag med vänner, vovve, tankar och hopp inför framtiden =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela